Bytte og retur

Vi ønsker fornøyde kunder, så om du fikk en vare du ikke var fornøyd med, ikke passet eller ikke ønsker å ha, så ordner vi selvsagt dette. For at dette skal gå mest mulig smertefritt så har vi noen regler som må følges. Ønsker du å returnere en vare etter at du har mottatt den fra westernbutikken.no så er det angrerettloven som gjelder.

HAR DU FÅTT EN VARE SOM IKKE PASSET? SLIK GJØR DU VED BYTTE AV VARE(R):

1) Legg inn en ny bestilling på westernbutikken.no på vare/størrelse du ønsker å bytte til. Velg gjerne faktura i kassen.

2) Fyll ut skjema nedenfor og skriv opp ditt nye ordrenummer i kommentarfeltet.

3) Vi sender deg den nye bestillingen og en ferdig frankert returlapp som brukes til til å sende oss varen(e) som skal i retur. Du sender altså ikke returen før du har mottatt den nye bestillingen.

4) Når vi mottar retur sletter vi varen(e) fra ordre og endrer beløp på faktura (evnt. tilbakebetaler beløp om du har valgt å betale med kredittkort)

ANGRER DU PÅ KJØPET? SLIK GJØR DU VED RETUR:

Legg varen du ønsker å returnere i emballasje og send pakken i retur til oss. Sørg for at mottakeradressen kommer tydelig frem.

Vår returadresse er: Westernbutikken AS, Skoglivegen 9, 3940 Porsgrunn.

Legg ved pakkseddelen i pakken og skriv gjerne på den hvorfor du returnerer. Vi anbefaler deg å sende varene i retur som norgespakke da det da er forsikring på forsendelsen, samt at pakken er sporbar.

Kunden betaler returporto (ved reklamasjoner eller pakkefeil står vi for returkostnaden, kontakt oss før du returnerer). Hvor mye det koster i porto å returnere varen avhenger av hvilken vekt og volum varer er i. Du finner oppdatert portooversikt på Posten.no


Bestillingsinformasjon


Produktinformasjon & årsak for retur

Jeg har lest og godtar Bytte - retur