Fast Frakt 99.- | Rask Levering | Fri frakt fra 2500,-

FAQ

Kan jeg bestille varer ved å sende en mail til dere eller via telefon?
Alle bestillinger skal gjøres i nettbutikken. Dette for å forsikre oss om at alle personopplysninger blir riktig, samt minske risikoen for feilbestillinger.

Hvordan tar jeg kontakt med dere?
Send oss en mail på kundeservice@westernbutikken.no eller send oss en melding på facebook. Vi svarer deg så raskt vi kan. Westernbutikken har ingen betjent telefonlinje, da dette er noe vi ikke har kapasitet til. Ønsker du å snakke med oss kan du forsøke å ringe oss på 960 41 777. Vi svarer selvsagt om vi er ledige.
 
Hvor lang er leveringstiden og hva koster frakten?
Leveringen tar normalt 1-3 arbeidsdager så lenge det ikke er noen forsinkelser med posten. Bestiller du på hverdanger før kl.13:00 blir din bestilling sendt fra oss samme dag. Vi sender alle pakker som Servicepakke med Posten/Bring så sant du ikke selv velger Express over natten eller Pakke på døren. Alle pakker sendes med sporing. Fast Fraktpris: 99,- Fri frakt på ordre over 2500,-

Jeg glemte noe! Kan jeg endre min bestilling?
Hvis ordren ikke er pakket, kan du fortsatt endre den. Send oss en epost på kundeservice@westernbutikken.no OBS! Vi pakker ordren din så raskt som mulig, så gi oss beskjed med en gang du oppdager at du vil endre noe.

Kan jeg bytte eller returnere en vare?
Ja, du har 14 dagers ubetinget angrerett og bytterett. Se mer her på vår bytte/retur-side

Kommer en vare som er utsolgt inn på lager igjen?
Det kommer an på hvilke produkt det er. Hvis det er et produkt som inngår i vårt hoved-sortiment kommer produktet sannsynligvis inn igjen. Er det et spesielt produkt du lurer på er du velkommen til å kontakte kundeservice.

Jeg angrer min bestilling, rekker jeg å avbestille?
Hvis ordren ikke er pakket og sendt, kan du selvfølgelig avbestille den. Send oss en epost på kundeservice@westernbutikken.no
OBS! Vi pakker ordren din så raskt som mulig, så kontakt oss snarest!

Hvor fyller jeg inn rabattkoden?
Har du rabattkode kan du fylle inn denne i feltet for rabattkode i handlekurven.

Spørsmål om faktura?
Det er KLARNA som håndterer faktureringen for Westernbutikken. Vennligst kontakt deres kundeservice på tlf. 21 01 89 91 eller chat med support her.

Jeg får ikke godkjent bestillingen min. Hva er galt?
Det kan være flere årsaker til at en bestilling ikke blir godkjent. Her er noen vanlige grunner:

1. Kjøper er under 18 år

2. Kunde velger faktura, og bestiller varen til en annen adresse enn den som er registrert i folkeregisteret. Dersom du ønsker varen levert til en annen adresse, må du velge kredittkort.

3. Kjøpesummen overstiger din kredittgrense - KLARNA kontrollerer dette. Om dette er tilfelle, anbefaler vi å benytte kredittkort som betalingsmetode.

4. Ubetalt faktura hos KLARNA. Betal faktura eller benytt kredittkort for å utføre handel hos oss.

5. Du har fylt inn postnummer og poststed i feil felt. Sjekk at du har skrevet postnummer i feltet for postnummer, og poststed i felt for poststed.

BETALINGER:

Hva er betalingsalternativene hos Westernbutikken?

Det er fire betalingsmuligheter på westernbutikken.no

1. Kredittkort - Visa/Mastercard

2. Klarna faktura (30 dagers betalingsfrist)

3. Delbetaling hos Klarna (delbetaling)

4. Vipps

Les mer om betalingsmetoder her.

Er det toll på varene over 350 kr?
Nei, ingen toll tilkommer siden westernbutikken er en norsk nettbutikk.

HER FINNER DU SVAR PÅ SPØRSMÅL ANGÅENDE LEVERING:

Når kan jeg spore pakken min på posten.no?
Du kan spore pakken når den er blitt sendt fra oss. Vær oppmerksom på at det kan ta litt tid før sporingen oppdateres. Dette betyr ikke at pakken blir forsinket. Når pakken er blitt sendt fra oss vil du motta en mail med en sporingskode som du bruker på Posten/Bring sine sider. Der vil din ordrestatus vises, og du kan se hvor pakken din befinner seg.

Kan dere sende pakken min slik at jeg mottar den i morgen?
Ordre som kommer inn før kl 13.00 på arbeidsdager sendes som regel samme dag. Leveringstiden er 1-4 arbeidsdager, avhengig av hvor du bor i Norge. Ønsker du raskere levering velger du "Express over natten" i kassen (man - tor).

HER FINNER DU SVAR PÅ SPØRSMÅL ANGÅENDE RETUR AV VARER:

Jeg vil returnere min ordre / Jeg vil returnere et produkt i min ordre. Hvordan gjør jeg det?
Send pakken og fakturaen eller en kopi av denne med Posten til:

Westernbutikken AS
Skoglivegen 9
3940 Porsgrunn

Dersom du har spørsmål kontakter du kundeservice på kundeservice@westernbutikken.no

Jeg vil gjerne bytte til en annen størrelse eller farge, hva gjør jeg?
Legg inn en ny bestilling i vår nettbutikk på produkt du ønsker å bytte til. Skriv en melding til oss i kassen om at salget gjelder bytte av vare, så sender vi deg en ferdig franksert returlapp. Denne bruker du til å sende oss vare som ikke passet i retur.

Så snart vi mottar returen vil vi kreditere kjøpet for returnert vare.

Jeg har sendt en pakke/vare i retur, når får jeg pengene tilbake eller en ny vare?
Er det retur av vare uten bytte, vil du etter ca 1-2 uker motta tilbakebetalingen. Det er KLARNA som håndterer tilbakebetalingen om du har valgt kort eller faktura som betalingsmåte.

Klarna/Vipps bruker 5-10 dager på å tilbakebetale deg fra vi gir de beskjed om refundering. Vi i Westernbutikken har ingen påvirking på denne delen fra det øyeblikket vi har sendt deg en epost med beskjed om at vi har kreditert returnert vare.

Jeg har sendt en vare eller hele ordren i retur. Må jeg betale fakturaen?
Kontakt oss på kundeservice@westernbutikken.no så kan vi eventuelt forlenge betalingstiden slik at du ikke får noen purringer. Vil du returnere hele ordren, makulerer vi fakturaen når pakken har kommet tilbake til oss og vi ser at alt er OK med produktene. Har du sent deler av ordren i retur krediterer vi fakturaen når vi får varen tilbake til oss.

FIKK DU IKKE SVAR PÅ DITT SPØRSMÅL?

Da kan du selvsagt kontakte vår kundeservice på mail eller facebook. Vi hjelper gjerne med alle dine spørsmål! E-mail: kundeservice@westernbutikken.no